Saturday, 13 October 2012

Jamu Aku Dara (JAD)

CEPAT2 JAMU AKU DARA (JAD) DA KEMBALI...MEH ORDER CPT SELAE STOK MASIH ADA.....

 

JAMU AKU DARA (JAD)
....................................................................................................
" SESUAI UTK YG DAH BERKAHWIN & BELUM BERKAHWIN"
                                  
KHASIAT2 JAD:

  • Mengurangkan air & lendir
  • Memecahkan lemak
  • Melancarkan peredaran darah
  • Melancarkan putaran haid
  • Merawat keputihan
  • Merapatkan & mengecutkan pintu rahim
  • Merawat senggugut
  • Menaikkan syahwat wanita
  • fungsi rawatan rahim dr dalam secara semulajadi
  • mengecutkan rahim
  • mengecutkan batu meroyan
  • menegangkan payudara
  • menegangkan punggung


SIAPAKAH YANG SESUAI UNTUK MENGGUNAKAN?

  • Wanita yang muda atau tua
  • Wanita yang faraj ternganga berlendir dan berair
  • Wanita yang mengalami keputihan
  • Wanita yang kerap jimak dan suami melepaskan air mani dalam faraj dengan kerap
  • Wanita sehabis bersalin
  • Wanita yang mengalami gatal–gatal dalam faraj
  •  Wanita faraj berbau
  • Wanita yang kerap minum air batu
  • Wanita yang belom berkahwin
  • Wanita yang datang bulan tidak teratur
  • Wanita yang kuat berkerja
  • Wanita yang rasa becak atau basah dalam faraj
  • Wanita yang kena bentan kena sejuk – sejuk atau menggigil-gigil.
  • Wanita yang pusingan haid tidak normal
  • Wanita yang tidak mengandung tapi tidak datang bulan.
  • Wanita yang payudara kendur
  • Wanita yang punggung jatuh

Mengapa mereka perlukan produk ini?
  •  Rempah yang dimakan akan mengecutkan rahim
  • Rempah yang dimakan akan mengecut faraj secara perlahan–lahan dari masa ke semasa. 
  • Rempah yang dimakan berfungsi memanaskan Rahim. Jadi darah – darah beku atau lendir – lendir beku akan mencair dan akan menitis dari mulut rahim jatuh kedalam faraj. Perlahan – lahan lendir dan cecair turun permukaan faraj
  • Penggunaan yang berterusan membuatkan Rahim menjadi sehat.
  • Berhenti makan ketika haid jika Rahim sudah sehat dan faraj bersih.
  • Makan rempah ketika haid bagi mereka yang mengalami senggugut ( darah beku )
  • Makan rempah ketika haid bagi mereka yang tidak normal pusingan haid.
  • Makan rempah ketika haid bagi mereka yang selalu tidak datang bulan.


Tindakan balas herba POSITIF kepada pengguna:

  • Dalam tempoh lebih dari 2 hari faraj akan terasa becak
  • Lendir–lendir akan mula keluar berselirat. Bergantung pada situasi pengguna dari warna pekat keperangan, perang tua, bercampur darah, kehijauan, kekuningan, keputihan sehingga lendir tiada warna dan air yang tiada warna.
  • Terasa denyutan di ari –ari atau dalam Rahim
  • Terasa denyutan di faraj
  • Terasa hangat dalam faraj
  • Dinding kanan dan kiri faraj bertembung secara perlahan –lahan dari masa ke semasa
  • Seluar dalam basah akibat air bukan kencing
  • Seluar dalam berwarna kuning atau hijau
  • Bila penggunaan berterusan semua kesan – kesan di atas hilang.
  • Payudara tegang dan pejal.
  • Punggung tegang dan pejal.

Situasi Pengguna ketika menggunakan produk ini:
Faraj rapat tanpa lendir.
Faraj menjadi hangat
Payudara berdenyut – denyut
Punggung berdenyut - denyut
kerap buang air kecil jika pundi kencing dijangkiti kuman.

Situasi Pasangan ( suami pengguna ):
Terasa sempit, lembab dan hangat dalam faraj

Kelebihan Penggunaan produk ini:

  • Wanita yang menggunakan ini akan menjimatkan tenaga untuk kemutan.
  • Payudara yang kendur akan tegang dan montok
  • Punggong Menggeleber dan jatuh akan tegang dan naik.

Tindak balas herba NEGATIF kepada pengguna:
~ Jika salah penggunaan digunakan oleh wanita tidak bermasalah seperti dinyatakan diatas akan terjadi terlalu sakit dibahagian faraj. Kesat dan menpercepatkan monopos.

Dilarang keras untuk:
 Wanita yang minom arak
 Wanita yang telah monopos
Wanita yang faraj kering ( ketika melakukan hubungan seks memerlukan bantuan pelincir)
Wanita mengandung
Wanita yang suka minum air batu


Cara Pengambilan:
Serius - 2 bji pagi 2 bji malam (1 btl utk 1o hari)
Biasa - 2 bji sehari selepas makan (1 btl utk 20 hari)
Maintain @ penjagaan harian -  1bji 1 hari (1 btl 40 hari)
* Herba dimakan selepas perut diisi.



TESTIMONI:


TESTIMONI : MASKER VAGINA (MV) + JAMU AKU DARA (JAD)


--> pagi2 lg dah dpt msj dr cusmter...mula baca2 mmg sy tergelak jgk la...jom kite kongsi ramai2..

--> salam..lydia,sy dah mkn jamu aku dara,mmg badan sy berpeluh bnyk.sy nk kongsi 1 cerita ni..sy ni mmg jenis bnyk berpeluh..kadang2 tu kt bahagian ketiak sy sampai basah baju.malu jgk bila berdepan dgn kwn2 pejabat,ramai yg tegur..sy ni selalu ke farmasi,hampir semua jenis deodorant sy cube..tp semuanya x berkesan pd sy...
--> 1 mlm tu,ketiak sy basah dgn keadaan cuaca skg ni panas,jd sy pun try la sapu masker vagina kt kwsn ketiak.lepas 1/2jam...sy tngk xde lg peluh di ketiak..rasa kering n selesa..esok pg sy bgn n mandi..3 hari sy guna masker tu di ketiak..mmg bnyk perubahan..xde lg basah n bau hangit pun xde..yg bestnya..ketiak sy xde lg hitam,n skg ni dh bertukar,menjd cerah..happy sngt..tq yer lydia.


*******************************************************

TESTIMONI : JAMU AKU DARA (JAD)

Pengedar Jamu Susuk Dara: saya makan 5 hari turun 1/2kg.. alhamdulillah.. tapi lepas tu nanti bg progress lagi yer..

Miqhail Corner: bukan 2 in 1 je.. banyak sgt kebaikan nye sbb tu la permintaan tinggi

Aniza Ariffin: saya mkn JAD dah masuk 4 botol dah turun 7 kg..tu pun mkn main2..asal ingat mkn hehehe...


*******************************************************


TESTIMONI : JAMU AKU DARA (JAD)

Ikhsan dr keluarga besar JSD

Ni testimoni baru JAD from my cust.......
Pn Nori cheras-akk da mkn jad botol ke 2..now tgh peyed..punyelah mencurah2 keluar.siap de ketul2 lg...1hr 4x tukar pampers..akak xpernah2 cmni pun...risau gak tgk byk sgt darah yg keluar.penat pun pnat sik dok keluar mask toilet je tukar.tp akk rasa lega coz sebelum ni peyed akak selalu x keluar abis.mesti ber ekor2..now da normal balik..tq adik coz introduce brg baek kt akk..hihi.
ini yang belum berkahwin...






*******************************************************

TESTIMONI : JAMU AKU DARA (JAD)


sy suka menjaga dalaman diri dan amat percaya kalo kecantikan wanita itu dtg dr dalaman dahulu sehingga akan terserlah keluar..

sy menemui jamu susuk dara di internt dan sy menempahnya...
hari pertama makan banyak angin keluar sehingga selalu kentut2..hi2..
hari kedua badan sy mula rasa ringan..rasa aktif buat kerja ...
hari ketiga mula keluar benda asing dari V..Ini diantara hasilnya...walaupun sy bukan jenis yang keluar keputihan sehingga perlu memakai panty liner seperti kebanyakkan kawan..tapi setelah memakan jamu ini banyak keputihan yang keluar..
betullah jamu susuk dara membersihkan rahim yang terkumpul didalam...
jd sy nasihat kan pada semua anak dara jagalah mahkota kita..bukan untuk siapa tapi juga keselesaan diri sendiri..sehingga terasa bersih tanpa was2 pd pakaian dalam ketika hndak melakukan ibadah......



*******************************************************

TESTIMONI : JAMU AKU DARA (JAD)

Cuba lah kpd yg blum cuba.... Mmg bagus sgt jamu ni... Sy dh mkn jamu aku dara hampir sebulan... Paling berkesan pd saya semasa period.... Dulu period cuma 2 hari siap pakej dgn senggugut mcm nk mati sakitnya.... Darah period pun sikit aje... Beli pad sebungkus yg 20 kpg tu blh pkai 3 kali period... Kali ni period kena pkai pampers baby smpi hr ketiga... X tau drh dtg dr mana tah.... Paling magik x sedar period dtg, bukak panties ms nk mnd bru nmpk sbb x rs sakit senggugut pun... Klau dulu lg 2 ari nk period perut dh memulas2 rs mcm nk beranak.... Mmg best la jamu ni... Ten thumb up lah.....




*******************************************************

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...